Welkom in het clubhuis

Het clubhuis, het kloppend hart van VVV, staat centraal in de vereniging die we willen zijn: een open, ongedwongen en warme ontmoetingsplek voor onze leden, vrijwilligers, medewerkers en bezoekers. Het is de plek die ons uniek maakt. Door de beroemde danspaal is ons clubhuis bekend bij iedere hockeyer in de regio. Koffie of een broodje voor en na de wedstrijden, borrelen of eten met je team, de gezelligste TD's van Amsterdam of commissies die vergaderen om VVV iedere dag te laten draaien en te verbeteren. Het gebeurt allemaal in het clubhuis.

We zijn alle dagen geopend tijdens het seizoen. De openingstijden*) zijn:

• maandag, dinsdag: 15.30 - 23.30
  • woensdag: 14.30 - 23.30
  • donderdag, vrijdag: 15.30 - 23.30
  • zaterdag, zondag: Vanaf 8.00 's ochtends

*) Gedurende december, januari en februari hebben we afwijkende openingstijden. Informatie hierover kun je ruim van te voren vinden op de VVV-app.

Onze barcrew, onder leiding van onze verenigingsmanager Ivar, en de vrijwilligers in het weekend staan klaar om je helpen en je te voorzien van verse koffie/thee, heerlijke broodjes, vers fruit en bier/bittergarnituur. Bij voldoende interesse wordt op zaterdag en zondag de BBQ aangestoken.

Het clubhuis is van ons allemaal. Help ons om het een beetje netjes te houden.

Hieronder informeren we je graag over het clubhuis. Heb je vragen, mail ons dan op vereningsmanager@hockeyclubvvv.nl.

Barcommissie

De Barcommissie is verantwoordelijk voor het inkoop- en assortimentsbeleid en onderhandelt de contracten met onze vaste leveranciers. We zoeken nog leden om de Barcommissie te versterken. Heb je interesse, meld je aan bij Mark Heukels of Patrick Bressers.

Eten met je team op VVV

Het is altijd mogelijk om doordeweeks met je team op VVV te eten. Reserveren is niet nodig maar vinden we wel prettig. We kunnen dan rekening met je team houden. Op VVV doen we niet moeilijk: je mag je eigen eten meenemen. Voorwaarde is dat je de keuken en eettafels achter laat zoals je ze aantrof.

Heb je op werkdagen geen tijd of zin om te koken? Geen probleem! Op maandag tot en met donderdag kun je op VVV terecht voor een wisselende heerlijke en verse weekhap. Je kunt kiezen uit vlees/vis of vegetarisch. Voor de prijs hoef je het niet te laten: euro 7 voor volwassenen en euro 4,50 voor kinderen.

Op zaterdag en zondag kun je BBQ-en met je team op VVV. De BBQ wordt verzorgd door VVV. De prijs is euro 12,50 (volw.) of 7,50 (kind t/m 12 jaar) per persoon. Speel je vroeger, dan kunnen we ook een mooie teamlunch regelen. Heren 1 en Dames 1 weten de lunch bij iedere thuiswedstrijd te waarderen. In verband met inkopen willen we dit graag uiterlijk woensdag voorafgaande weten.

Je kunt het clubhuis op vrijdagavond of buiten de reguliere openingstijden ook gebruiken voor een team- of sponsordiner. De kosten hiervan zijn euro 25 per persoon voor een 3-gangen diner (excl. drank).

Wil je gezellig met je team op VVV eten? Neem in dat geval contact op met Ivar (verenigingsmanager@hockeyclubvvv.nl).

Vergaderen of cursussen op VVV

We hebben sinds oktober 2019 de beschikking over 2 nieuwe vergaderruimten. Deze bieden plaats aan 2 tot 30 personen en zijn voorzien van wifi, TV/beamer. Voor commissies die vergaderen wordt koffie/thee/water verzorgd. De vergaderruimten worden ook gebruikt voor cursussen/workshops (o.a. scheidsrechtercursus), KNHB opleidingen (bijv. HT3) en teambespreking (incl. videoanalyses).

Wil je gebruik maken van de vergaderruimten, stuur dan een mailtje naar verenigingsmanager@hockeyclubvvv.nl. Dat voorkomt dat je voor een dichte deur staat of dat er dubbele boekingen ontstaan.

NB: de vergaderruimten zijn ook beschikbaar als flex werkplek voor ouders/verzorgers die tijdens de training van hun kinderen rustig willen werken.

Externe afhuur van het clubhuis

Buiten het seizoen om, bestaat de mogelijkheid voor externe partijen om het clubhuis af te huren voor hockey evenementen, bijv. hockeykampen, hockeytoernooien, bedrijfshockey. Dit kan al voor evenementen vanaf 75 personen. De catering wordt verzorgd door VVV. De velden huur je bij de gemeente Amsterdam.

Heb je interesse om een leuk evenement voor je bedrijf, vereniging of stichting te organiseren, stuur dan een email naar verenigingsmanager@hockeyclubvvv.nl. We informeren je dan graag over de mogelijkheden.

NB: We verhuren het clubhuis niet voor bruiloften, partijen of evenementen die niets te maken hebben met hockey.