Mogelijkheden en tarieven

Sponsormogelijkheden

VVV biedt o.a. de volgende mogelijkheden:

Hoofdsponsor Heren 1 en/of Dames 1

Sponsoren van onze top Heren en/of Dames. Beide teams spelen in de 1e klasse en hebben de ambitie om structureel in de Overgangsklasse te gaan spelen.

Dit sponsorpakket bevat o.a. reclame op de voorkant van het shirt en het trainingspak en tassen, reclame banner op Veld 1, logo en banner op de homepage, aantal maal per jaar gebruik van clubhuis voor bedrijfspresentaties, -workshops, een clinic verzorgd door Heren 1 en/of Dames 1, maar het kan op maat worden aangepast.

Je krijgt daarnaast de mogelijkheid om een paar keer per jaar een exclusieve mailing aan de leden via VVV te verzenden.

Exclusief Partner

Heb je een uniek product of dienst en wil je dit aan VVV leveren? Dan bieden we de mogelijkheid om dit exclusief te leveren aan VVV. In ruil voor een mooie korting op je product of dienst, nemen we je product of dienst alleen bij jou af en alleen jouw merk of product krijgt exposure op VVV. O.a. Stagsport, Hockey District, Verbunt Hockey, Gulpener Bier, De Koffieboer en O2 Life Sportdranken gingen je al voor.

Je krijgt de mogelijkheid om een paar keer per jaar een exclusieve mailing aan de leden via VVV te verzenden.

Reclame banners langs de velden

Een mooie reclame uiting langs Veld 1, goed zichtbaar voor iedereen. We bieden de volgende standaard opties:

• één keer 6 meter of twee keer 4 meter voor 750 euro per jaar of
  • één keer 4 meter voor 450 euro per jaar.

Bij plaatsing op veld 2, 3 en 5 ontvang je 30% korting. De sponsorbijdrage is inclusief éénmalige productiekosten. In principe gaan we uit van een contractduur van minimaal 3 jaar.

Voor 100 euro per jaar extra wordt je bedrijfsnaam ook vermeld op de website, app en narrowcasting.

Digitale reclame op website, app of narrowcasting

VVV is ook online zeer actief met haar eigen unieke website en club app en sinds begin 2020 ook met een narrowcasting systeem in het clubhuis. De communicatie van VVV verloopt grotendeels via de app en website. We bieden je de mogelijkheid om een digitaal reclame banner (met link naar je eigen website) hier op te plaatsen.

Voor slechts 300 euro per jaar bereik je alle leden. In principe gaan we uit van een contractduur van minimaal 3 jaar.

Teamsponsoring

De naam van je bedrijf op het shirt of andere teamkleding* van een team naar keuze (met uitzondering van Heren 1 en Dames 1). Bij de senioren kun je je bedrijfsnaam op de voor- en achterkant laten bedrukken. Bij de jeugd staat reeds Van Diepen Van der Kroef Advocaten op de voorkant en is alleen de achterkant beschikbaar. Je bent in overleg met het team verantwoordelijk voor de aanschaf van de kleding en je draagt 250 euro per jaar af aan de clubkas van VVV. De contractduur is minimaal 2 jaar.

* kleding die voorzien is van het club- en/of clubnaam dient van het merk Stag te zijn.

Heb je een ander sponsor idee of – wens, dan staan we daar zeker voor open. Neem hiervoor contact met ons op. Uiteraard is het ook mogelijk om te sponsoren in natura. We hebben altijd dringend behoefte aan materialen en diensten.