DWF (Digitaal Wedstrijd Formulier)

DWF

Met ingang van 1 januari 2019 werken we met een nieuw digitaal wedstrijdformulier. Je kunt het DWF invullen via de Hockeyclub VVV app of via deze link.

Heb je de app nog niet dan kun je deze hier downloaden:

- De App-store (iOS)

- De Google Play-store (Android)

Hoe vul je het DWF in en wie is waarvoor verantwoordelijk met betrekking tot het DWF?

Antwoorden op al dergelijke vragen vind je op de website van de KNHB onder "HockeyWeerelt". Je vind er dus informatie (inclusief handleiding) voor de teamondersteuning (aanvoerders/sters, coaches en teambegeleiders), alsmede informatie (inclusief handleiding) voor scheidsrechters. En natuurlijk antwoord op veelgestelde vragen.

Zorg er voor dat je weet hoe je het DWF invult in je rol als teamondersteuning of in je rol als scheidsrechter. En vul het DWF meteen na de wedstrijd in om eventuele boetes te voorkomen.